Powered By Blogger

maandag 4 juli 2011

Haken met zpagetti


Vorig jaar al had ik zpagetti bollen gekocht op de handwerkbeurs. Het was een leuke aanbieding met haaknaald en patroon. Thuisgekomen was ik gelijk begonnen, maar toen ik aan het werk was de volgende dag, bleek na thuiskomst dat mijn hondje de bol gevonden had. De houten haaknaald lag aan gruzelementen en de wol was 1 grote klit.
Ik de bol helemaal uit de klit gehaald, en helemaal naar den haag gereden voor een nieuwe haaknaald nr. 12.
Pas gingen we op vakantie en ik dacht de boel mee te nemen, kon ik die haaknaald weer niet vinden.
Dus de bol bleef ook thuis.
Nu was ik vorige week in de stad en zag een haaknaald nr. 12 hangen. Ik heb hem maar weer gekocht en gelijk de tas afgemaakt. Ik dacht voor ik die rot haaknaald weer kwijt raak. Tis wat. Maar hij is gelukkig af. In het echt vind ik hem toch mooier dan op de foto.

1 opmerking:

Pauline zei

Een erg leuke tas geworden, al is die best duur....na al die haaknaalden die je moest kopen!