Powered By Blogger

zondag 27 april 2014

knikkerzak, stola, poncho, theekistje, sokken en houtman.......

Van de week had ik dit bericht er al opgezet, maar iets is er niet goed gegaan, want ik heb het niet meer teruggevonden. Nu zal je zien dat het er misschien 2x opstaat, ha ha. In ieder geval zet ik er nu maar alles tegelijk op. Ik heb een poncho gehaakt voor mijn kleindochter van 5. Ook een borduurwerkje gemaakt voor de theekist die ik bij xenos gekocht had. De houtman is eindelijk ingelijst en de sokken zijn ondertussen ook af, maar staan nog niet op de foto. De knikkerzak ook voor mijn kleindochter heb ik gemaakt nav de foto's op het blog van little granny. Ik had geen patroon maar heb het van het plaatje nagemaakt. Een zakje haken is niet zo moeilijk en leuk om in je tas mee te nemen. Mijn zoon is inmiddels weer thuis en heeft nog een lange weg te gaan met herstellen. Hij gaat nu poliklinisch revalideren. Lichamelijk gaat het erg goed, alleen het gevoel in zijn arm is minder. Zijn spraak en lezen en schrijven zijn erg verward door de afasie. In ieder geval zijn we erg blij dat er zoveel vooruitgang is. Ik heb weer veel teveel opstaan, dus ik ga lekker handwerken vandaag. Ik wens iedereen veel handwerkplezier!

6 opmerkingen:

Monique van den Berg zei

Wat een leuke werkjes heb je gemaakt. De knikkerzak doet me aan vroeger denken.

Groetjes, Monique

Creative Chaos zei

Ha Meijra , wat een prachtwerkjes heb je weer gemaakt , supermooi garen gebruik je altijd ...... waar koop je dat toch ? Internet ?
Zo, jou Houtman ingelijst en de mijne opgerold in de kast en daar zal ie voorlopig nog wel ff blijven want ik heb echt geen geld om alles in te laten lijsten !!!

knuffels, Pat xx

mery,s maaksels zei

wat leuk allemaal je bent weer lekker bezig dat thee kisje heb je ook leuk gedaan , en sokken wat is dat toch leuk he sokken breien is het een kunst werk ik dfenk wel eens wie zou dat toch bedacht hebben? maar ja denk dat het van heel vroeger komt grtjs en freubel ze

Corine zei

Nou, jij bent creatief geweest zeg!
Leuke knikkerzak en die poncho vind ik ook prachtig!

Fijne week verder!
Groet, Corine

Christine zei

Kijk je kleindochter eens stralen in de door oma met liefde gemaakte poncho.
Het staat haar super zeg Meijra.
Je bent weer lekker bezig geweest meissie.
Knuffels Chrissie

Amarins zei

Wat fijn dat het beter gaat met je zoon en dat hij weer lekker thuis is. Wat heb je toch weer moois gemaakt, helemaal super. Wat een prachtig garen heb je voor je sok. Heb je gezien dat het me gelukt is? Mijn eerste sok is een feit haha.
Liefs, Amarins