Powered By Blogger

vrijdag 27 april 2012

hitchhiker en sokken

Zo ben een poosje weggeweest, eerst weer even opgenomen in het ziekenhuis, daarna was opeens mijn computer gehackt. Echt heel vervelend, want ik ben nu dus alles kwijt. Patronen, foto's echt alles. Het blijkt dat iemand anders een programma op mijn computer heeft weten te zetten, waardoor er op afstand op mijn computer meegekeken kon worden. Ik had al een tijdje wantrouwen. En toen ik onlangs weer al mijn wachtwoorden moest invullen heb ik ze radicaal veranderd. Maar toen was ik de volgende dag alles kwijt. Ik heb mijn computer na laten kijken door iemand die bij de recherche werkt, en mijn vermoedens waren juist. Nu heb ik dus een nieuwe laptop en ga ik gewoon opnieuw beginnen.


Deze hitchhiker heb ik gemaakt voor mijn moeder, ze vond ze zo leuk, en aangezien ze tegenwoordig nogal eens last heeft van haar nek, vroeg ze of ik er ook eentje voor haar wilde maken. Ik had in brugge een paar bollen reggia sokkenwol gekocht, dus dat kwam mooi uit. En ze was er echt blij mee.



Patty jij hebt me niet alleen aangestoken met de hitchhickers maar ook met de sokken. Vreemd genoeg heb ik dezelfde strepen totaan bijna de tenen, dan veranderd het patroon jammer genoeg.
Maar goed maakt helemaal niet uit, ik draag toch haast nooit sokken. Maar wel leuk  om te maken toch.

3 opmerkingen:

Creative Chaos zei

Ha Meijra , blij dat je er weer bent !! Nu lig ik weer in de lappenmand, haha
Je hitchhiker is schitterend en de olletjes die je hebt gekocht zijn supergaaf ... ik heb ze nog nooit eerder gezien die kleuren ... ben benieuwd wat je ervan gaat maken !
liefs, Pat

Hetty zei

Hoi Meijra.
Mooie hitchiker en leuke wolletjes.
Ik ben er weer na een verhuizing naar het GRoningerland,en problemen dat mijn blog niet meer werkte.
Ben weer op nieuw begonnen aan een blog.
Groetjes Hetty.

Unknown zei

leuk die hitchhiker, is daar ook een patroon van?