Powered By Blogger

zaterdag 19 november 2011

beige trui

Als ik op de garnstudio naar de patronen zit te kijken, heb ik altijd gelijk zin om iets te gaan maken. Ik had vorig jaar nog 10 bollen wol van Katia gekocht voor nld nr 7. En toen kwam dit patroon voorbij. Een heerlijke dikke trui op nld nr 8. Nu is mijn ervaring inmiddels bij de garnstudio, dat je rustig een maat kleiner kan breien, omdat het altijd te groot uitvalt. Dus ik heb de lengtemaat wel aangehouden maar wel nld nr. 7 gebruikt. Nu past hij perfect. Voor de liefhebbers hier de link naar het patroon. http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=134&d_id=6&lang=nl
Straks ga ik nog even een fotootje schieten bij mijn dochter thuis, ik had vorige week een poncho  gebreidt, maar voor ik het wist was hij ingepikt, en had ik nog geen foto's gemaakt:)

5 opmerkingen:

Hetty zei

Dat is een mooie warme trui Meijra,
Nog bedankt voor de felicitatie van ons kleindochter.
Groetjes Hetty.

Guusje, zei

O wat een mooie trui, ik zal er ook eens gaan kijken en bedankt voor de tip met de naalden.

Pauline zei

Brei jij echt zo snel een trui??
Tegenwoordig doe ik er wel een jaar over...

Christine zei

Hey Meijra,
Prachtig, wat een beauty van een trui, en wat heb je die dan even super de super snel gebreid.
Ja de foto's van de poncho, helemaal leuk.
Ik had de mijne ook beter zelf kunnen breien vrees ik.
Deze kan ik niet meer terug brengen want ik had alles er al uitgehaald qua labeltjes enzo.
Stom he!!!
Maar goed, ik zal eens op garnstudio rond gaan neuzen naar wat leuks. ik houd je op de hoogte,.
Veel liefs Chrissie

Anoniem zei

Dat heb je snel gedaan en hij is heel mooi geworden. Ik ben inmiddels ook aan het haken en breien geslagen. Maar aan een trui durf ik nog niet te beginnen.