Powered By Blogger

zondag 9 juni 2013

Nog een gehaakt sprei

> Dit prachtige sprei komt uit een ariadne sept 1983, ik ben gek op blokken haken om er dekens of spreien van de maken. En deze stond ook altijd op mijn lijstje. We zijn heerlijk 2 weekjes op vakantie geweest en ik heb altijd graag een haakwerk in mijn handen als we toch rijden, dus dit was een heerlijk project. Dit is ook trouwens heerlijk voor als je weer eens in het ziekenhuis ligt, dat heb ik dit jaar wel ondervonden. Ik heb gekozen voor een roze catania katoen, en ik moet zeggen dit haakt veel lekkerder dan durable katoen waar ik dat witte sprei van aan het maken ben. Die ga ik nu even verder afmaken. Ik moet nog 4x2 toeren en dan ben ik klaar. Ik moet zeggen ik heb nu 4 banen aan elkaar en ik ben er erg blij mee. <

53 opmerkingen:

vee zei

Delambswool van phildar haakt ook heel plezant, en ook mooiekléurtjes !

Cattinka zei

Du häkelst da sehr schöne Muster, das wird eine super schöne Decke! Ich häkle übrigens auch sehr gern mit Catania.
LG
KATRIN W.

Angeline zei

Wow wat een werk!Maar wel ontzettend mooi!

Unknown zei

schitterend meis
patroon van die rose blokken kan je mij die ook doormailen
dat vind ik zo een mooi patroon
het haakvirus heeft mij namelijk ook te pakken

knuffel van Josee

vrouw Hommel zei

mooi om te zien, beide dus, is lekker toch om het haakwerk steeds te kunnen oppakken.

Elizabeth zei

Dit vind ik echt gaaf; een sprei met van die blokken! En wat een mooie zachte tint roze heb je gekozen...
Ik ga eens even kijken of ik die Ariadne ook hier heb liggen..
Helaas niet, zie ik. Het is vast nog een Ariadne in een kleinere afmeting. Ik heb meer de jaargangen vanaf 1986..

groetjes, Elizabeth

Corrie zei

Mooi zeg met al die blokken, dat gaat ook niet snel vervelen.
Zo leuk dat alles van vroeger weer terugkomt.

JoJo zei

Wauw die blokkensprei die is MOOI....... zou je het patroon met me willen/kunnen delen?
jojo.crea-haken.hotmail.nl
voor als je kunt en wilt delen heb ik mijn mailadres er alvast (heel brutaal) bij gezet. Groetjes Jolanda

Rika zei

Prachtig met al die verschillende blokken.

Margje zei

Hoeveel bollen katoen heb je gebruikt voor de blokjessprei uit de Ariadne?

Ik zou 'm ook erg graag willen maken.

Jos en Liselotte zei

Verkoop je ook spreien? Want ik kan helaas zelf niet haken en vind het sprei dat over het houten ledikant ligt echt heel gaaf! Mijn email adres is eamleermakers@gmail.com Nogmaals mijn complimenten! Gr. Liselotte

Jos en Liselotte zei

Verkoop je ook spreien? Want ik kan helaas zelf niet haken en vind het sprei dat over het houten ledikant ligt echt heel gaaf! Mijn email adres is eamleermakers@gmail.com Nogmaals mijn complimenten! Gr. Liselotte

Unknown zei

Ik vind de banenspei erg mooi en zou die ook wel willen maken. Kan je me misschien vertellen hoe ik aan het patroon kan komen? Gr. Anja. Anja-martin@zonnet.nl

Hilda zei

Wauwwwwwwwwwwwww wat is die mooi, die sprei met blokken.
Heerlijk verschillende blokken haken, dan aan elkaar maken en je hebt een sprei. En wat voor één.

Ik heb bijna mijn sierplaid af en mag aan iets nieuws beginnen en dan lijkt me dit wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf om te doen!!!!

Dus kun je mij vertellen/helpen hoe ik aan het patroon kan komen?

Ik vind trouwens die andere sprei ook geweldig. Die zou ik ook zo willen maken, wauw wat mooi!!!!!

Groetjes Hilda

hildasuirnga@hotmail.com

Annelein zei

Wat leuk! Dit sprei heb ik een jaar of 7 geleden gehaakt. Het was af voor ik er erg in had. Die aparte vierkantjes haken nodigen uit om door te gaan...

Adriane en Anja zei

HAllo, wat een mooie blokken zijn dit! Waar kan ik een patroon vinden van die blokken? Ik zou er graag een baby dekentje mee maken. Kun je mij mailen? anja.labots@gmail.com

Adriane en Anja zei

HAllo, wat een mooie blokken zijn dit! Waar kan ik een patroon vinden van die blokken? Ik zou er graag een baby dekentje mee maken. Kun je mij mailen? anja.labots@gmail.com

Adriane en Anja zei

HAllo, wat een mooie blokken zijn dit! Waar kan ik een patroon vinden van die blokken? Ik zou er graag een baby dekentje mee maken. Kun je mij mailen? anja.labots@gmail.com

De Haaknaald zei

Hallo,
zou ik het patroon kunnen krijgen van het banensprei? Ik vind hem geweldig !
groetjes Marjan.

De Haaknaald zei

Hallo,
zou ik het patroon kunnen krijgen van het banensprei? Ik vind hem geweldig !
groetjes Marjan.

Carool zei

O wat mooi al die roze blokken! Is daar een patroon van? En zou ik dan heel brutaal mogen vragen of je die mij zou willen mailen.......... ;-)
carool36@gmail.com

Carool zei

O wat mooi al die roze blokken! Is daar een patroon van? En zou ik dan heel brutaal mogen vragen of je die mij zou willen mailen.......... ;-)
carool36@gmail.com

lianne zei

ik vind ze ook super mooi. ik zou er graag een babyspreitje van willen maken. zou je mij ook de patronen willen mailen???
lianneleeuwestein@hotmail.com

bij voorbaat dank.

groetjes lianne

lianne zei

ik vind ze ook super mooi. ik zou er graag een babyspreitje van willen maken. zou je mij ook de patronen willen mailen???
lianneleeuwestein@hotmail.com

bij voorbaat dank.

groetjes lianne

Willy zei

Hallo Meija, die sprei -uit de Ariadne- die heb ik jaren geleden ook gemaakt. Maar ik ben zowel de sprei als het patroon kwijt! Ik zou erg blij zijn als ik het patroon weer heb zodat ik hem nog eens kan maken. Kun je mij het patroon ook mailen? Ik zal je erg dankbaar zijn. Hartelijke groet, Willy.
w.hoorndijk@home.nl

Rien Claessen zei

Hallo wat een prachtige blokkensprei. ik ben al lang op zoek naar een mooi patroon voor een sprei .
Is het erg brutaal als ook ik om het patroon vraag?

Bij voorbaat vriendelijk dank!

rienclaessen@home.nl

Yvonne zei

Geweldig, die blokkensprei uit de Ariadne. Zou ik heeel alsjeblieft ook het patroon mogen?
yvonne_beekhuizen@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt.

Yvonne zei

Geweldig, die blokkensprei uit de Ariadne. Zou ik heeel alsjeblieft ook het patroon mogen?
yvonne_beekhuizen@hotmail.com
Alvast heel erg bedankt.

Unknown zei

Wat een prachtige spreien!Kunt u mij het patroon toesturen van het witte banensprei; dan kan ik er zo snel mogelijk mee aan de slag. Alvast heel hartelijk bedankt!

Vriendelijke groeten,
Erna

Unknown zei

Wat een fantastische deken.Ben net klaar met het opknappen van de slaapkamer van mijn dochter en daar zou deze deken geweldig bij passen. Zou heel graag het patroon willen. Weet niet of je het door wilt mailen maar doe mijn mailadres er toch maar even bij. Bedoel de roze deken. Haakzegenietze@gmail.com alvast super bedankt.

R. K. zei

Dag Meijra, is het mogelijk om het patroon van de blokkensprei van Ariadne 1983 te mailen naar onderstaand mailadres? a.kruiper2@kpnplanet.nl Hartelijke groet, R. Kruiper

R. K. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Hallo Meijra,
Ik ben helemaal weg van dat blokken sprei. Zou je mij het patroon kunnen mailen? margreet988@gmail.com

Suzanne zei

Ha Meijra,

De sprei met de blokken is echt geweldig!! Ik zou hem heel graag voor mijn nichtje willen haken. Zou het misschien mogelijk zijn het patroon door te mailen? Héél erg bedankt alvast!!!
suzannevaniersel@hotmail.com

SACMIS zei

Hallo meijra
Ik heb het plan om een deken te haken en was wat aan het rondkijken voor leuke patronen toen ik jouw blokken tegen kwam. Wat geweldig! Is het mogelijk om het patroon uit de ariadne gemaild of toegestuurd te krijgen ?
Alvast ontzettend bedankt!
Groetjes Barbara
Barbaraholierhoek@gmail.com

Unknown zei

Hallo Mijra,

Wat een leuk blokkensprei.... ik krijg ook weer zin om te gaan haken.
Zou U mij dit patroon willen mailen, ik zal er erg blij mee zijn!

mijn mailadres is w.schaik@hccnet.nl

Vriendelijke groetjes,
Elly van Schaik
De Meern

jufcobi zei

Beste Meijra,

Ik ben al heel lang op zoek naar het patroon van de gehaakte sprei met banen die je gepost hebt op 13-05-13. Zou jij dat patroon met mij willen delen?

Alvast heel hartelijk dank!

Groetjes,
Cobi
barnhoornjhg@gmail.com

Unknown zei

Hallo,
Wat een prachtig sprei met die roze blokken. Zou ik het patroon van je mogen hebben? Hartelijk dank!
Groetjes pien

Mieke zei

Dag Meijra!

Wat en prachtig sprei met die blokken!
Ik ben een beginnende haakster, is dit sprei moeilijk te maken?
Graag zou ik het patroon van je ontvangen, als dat mag!

mieke.eleveld@solcon.nl

Hartelijke groet,
Mieke Eleveld

Unknown zei

Hallo zou ik het patroon van de banensprei mogen?
Hartelijk dank groetjes
erica_steenbakkers@live.nl

Unknown zei

Hallo zou ik het patroon van de banensprei mogelijk?
Hartelijk dank , groetjes erica steenbakkers
steenbakkerse@gmail.com

Unknown zei

Zou ik ook het patroon mogen hebben van de blokken? Vind de deken erg mooi
bertwinny@gmail.com

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Hallo, wat een mooie blokkensprei. Jammer dat het patroon nergens te verkrijgen is. Erg mooi.
sjmvanbeurden@gmail.com

carien zei

Zoals veel anderen vind ik de deken ook erg leuk. Is het mogelijk om het patroon naar mij te mailen. Bij voorbaat dank voor de moeite.
mvgr Carien (carienkees@kpnmail.nl)

carien zei

Zoals veel anderen vind ik de deken ook erg leuk. Is het mogelijk om het patroon naar mij te mailen. Bij voorbaat dank voor de moeite.
mvgr Carien (carienkees@kpnmail.nl)

carien zei

Zoals veel anderen vind ik de deken ook erg leuk. Is het mogelijk om het patroon naar mij te mailen. Bij voorbaat dank voor de moeite.
mvgr Carien (carienkees@kpnmail.nl)

carien zei

Zoals veel anderen vind ik de deken ook erg leuk. Is het mogelijk om het patroon naar mij te mailen. Bij voorbaat dank voor de moeite.
mvgr Carien (carienkees@kpnmail.nl)

Unknown zei

is het mogelijk dat ik dat haakpatroon van de sprei uit arrianne 1983 krijg. Grt hanneke verboom

Gonny zei

Oh wat mooi. En ook al is je post al oud toch wil ik vragen of je het banen patroon kan krijgen.
Groetjes gonny

Unknown zei

Super mooi. Ik zou dit graag maken voor een van mijn kleinkindjes.
Kan ik het patroon verkrijgen aub.
Vele dank.

Groetjes
Christa

Unknown zei

Ik was vergeten mijn mailadres te sturen.
cspitaels@live.fr

Liselore zei

Ik zou ook graag het witte sprei willen maken, waarvan u een foto hebt als 1-persoonssprei.
Prachtig is het.
Vriendelijke groeten, Liselore Derks lderks000@icloud.com