Powered By Blogger

maandag 7 juli 2014

Sokken, vest, omslagdoek van Aade, en een pillentasje

Zo het is echt een tijd geleden dat ik een blog geplaatst heb. Inmiddels is onze zoon weer thuis, fysiek gaat het gelukkig erg goed met hem, maar hij heeft een groot afasie. Zijn spraak, lezen en schrijven liggen totaal overhoop. Hij revalideert nog 4x per week poliklinisch in rotterdam. Maar we zijn echt blij dat hij lichamelijk weer op de been is. We hebben wel onze camper verkocht en een stacaravan gekocht omdat we gewoon in de buurt willen zijn. Ik heb ondertussen wel gehandwerkt, sokken gebreidt met een patroon van de garnstudio.nl en een vest gebreidt voor mijn kleindochter. Ik heb het vest afgezet met een ibiza rand, maar eerlijk gezegd had ik die hoeven te kopen. Ik wist niet zo goed hoe ik hem erop zou maken. Ik wil al heel lang een omslagdoek rond breien, net als christel seyfart, maar ik vindt het erg prijzig, vandaar dat ik het eerst probeer met aade wol. Als het bevalt ga ik alsnog een pakket kopen van Christel. Want die kleuren van haar zijn nu eenmaal top. Door mijn cva ben ik best vergeetachtig, en onlangs was ik dus mijn medicijnen vergeten, dat gaat me niet nog eens gebeuren want ik was er echt niet lekker door geworden. En we konden eerder naar huis. De oplossing kwam op pinterest voorbij, een klein vierkant tasje gehaakt voor in mijn tas. Dus daar gaan wat reserve pillen in. Zo ik heb nog een paar dingen gemaakt, maar die zet ik er van de week wel op. Ik ben met nog 3 omslagdoeken bezig, haken:) ik kan er niks aan doen, maar ik vindt ze allemaal leuk. Ik blijf gewoon tijd tekort komen om alles te maken wat ik voorbij zie komen op internet.

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Hoi Meijra!
Ik heb eens even terug gelezen en heb op de één of andere manier een heleboel gemist... Wat erg joh, je zoon een beroerte, dat verwacht je niet bij jonge mensen! Je leventje heeft wel op z'n kop gestaan. En ondanks dat rolt er toch van allerlei moois op handwerkgebied uit je handen. Maar dat is misschien juist een goede therapie om alles te verwerken...
Sterkte maar weer voor de komende tijd!

groetjes, Elizabeth

Corrie zei

Wat een zorg zal dat allemaal geven met je zoon. Wijs om lekker in de buurt te blijven. Maar je hebt ondertussen niet stil gezeten zie ik.
En tijd hebben we allemaal tekort. Of we hebben gewoon teveel ideeen.

Tony zei

Hallo Patti. Leuke sokken. Dit is de derde keer dat ik reageer. Ik hoop nu dat het goed gaat. Groetjes Tony

DELETED zei

ik zag u via andere blogster, zo gaat dat op blogland, ik volg meestal blogjes, die dezelfde hobby,s hebben bedankt voor het delen..liefs