Powered By Blogger

zaterdag 19 maart 2011

gepunnikte sjaal is af......

Weten jullie nog dat ik een sjaal aan het punniken was. Nou hij is af. Goh wat was dat leuk om te doen. Ik ben nu met een blauwe voor mijn dochter bezig. Ik heb ongeveer al 12 mensen in mijn vriendenkring aan het punniken gekregen. Gewoon even heel wat anders dan quilten, borduren of breien. Alhoewel ik ook druk met breien ben. De gebruiksaanwijzing staat ook op deze site. Het is een sjaal uit het phildar breiboek.
In ieder geval moet je 27 slierten van 2 meter lang punniken.

4 opmerkingen:

Christine zei

Wat is ie leuk geworden Meijra, hartstikke leuk zelfs.
Ja punniken is ook best grappig om te doen, heb nog wel ergens zo een paddestoel liggen, wie weet dus.
Knuf Chrissie

Pauline zei

Wauw, dat is een hoop werk1 en heel veel gepunnik!
Ben het ook nog steeds van plan maar heb het nu echt te druk met andere dingen.

groeten Pauline

Laura zei

Wauw, wat mooi Meijra. Het is het werk wel waard geweest want hij is super. Fijne dag.
Liefs Laura

Unknown zei

Hallo, ik zou graag die sjaal maken. Hoe moet dat?? Kan je reageren op email christelvlaeminck@telenet.be
Dank je