Powered By Blogger

woensdag 20 april 2011

Verrassing!!

Kwam ik vanmiddag thuis uit mijn werk, lag er een briefje van de PTT door de deur dat er een pakketje bij de buren lag. Ik piekeren wat ik besteld had, want volgens mij had ik helemaal niks besteld. Maar ik maakte het pakje open en was stomverbaast. Dat was nog eens een hele lieve verrassing. Een kadootje van Laura, jullie weten wel, Laura die van die ontzettende mooie romantische dingen maakt.

Nou Laura je hebt iemand superblij gemaakt, en het krijgt een ere plaats in huis. Hartstikke bedankt.
liefs Meijra

Er zit een waxine lichtje in, waar ze een gebakje van gemaakt heeft en een bisornu, mooi versierd met kraaltjes en geborduurd.


1 opmerking:

Christine zei

Wauww wat een verrassing Meijra, Wat is die Laura toch een scheet he!!!
Hartstikke mooie creatie heb jij ontvangen, maar wacht maar eens tot je op mijn weblogje bent geweest.
Ik had ook zo een postmeneer op de stoep staan vandaag!!!En raad eens wat ik kreeg en van wie??
Jawel ook van die lieverd.
Fijne paasdagen samen met je gezin Meijra , liefs Chrissie