Powered By Blogger

zaterdag 6 augustus 2011

squares

De giant square schiet al aardig op. Eigenlijk geen flauw idee hoeveel toeren hij moet. Maar ik denk toch wel snel 65 a 70 wil je er iets aan hebben. Dus toch nog wel eventjes te gaan. Ik ben nu bij toer 41.


Ondertussen als ik kleine stukjes wol, of hele kleine bolletjes over hou, maak ik gelijk kleine granny's. Zonde om al die bolletjes weg te gooien. Zo zie je maar, van restjes kan je ook nog wat. En restjes genoeg van afgelopen jaren. Er stond een leuk voorbeeld in de filati home,

6 opmerkingen:

Hallo Peetje zei

Ik vind het allemaal prachtig wat je maakt, Inmiddels ben ik ook al die drops deken aan het haken. Het is prachtige wol.
Dank je wel nog voor de uitleg enzo.

grtjs Petra

Evelief zei

Leuk hé die granny's! Ik ben zelf ook druk bezig. Mooie kleuren heb je uitgekozen. Ik ga je volgen ben benieuwd hoe groot de giant gaat worden!
Groetjes Evelien.

Christine zei

Hahah Meijra, wat ben je toch een bezige bij.
Meid, die blokjes zijn weer helemaal hip en wat een mooie kleuren.
Wordt dit dan ook weer zo een vrolijke sprei?
Liefs Chrissie

Cattinka zei

That Giant Granny all red and orange is very beautiful!
KATRIN W.

Marjo zei

Wat een mooie kleurencombinatie !
Bedankt voor je berichtje....

Ik ga je volgen....

Marjo

Marjo's Cosy Corner

sarams1987a zei

ziet er heel mooi uit, prachtig.

prachtige kleuren

Mvg Sarah