Powered By Blogger

vrijdag 27 juli 2012

gehaakte stola

En hier een gehaakte stola van sokkenwol die ik in duitsland gekocht had. Aangezien mijn wol dunner was dan wat het patroon van de garnstudio voorschreef, dacht ik, ik haak gewoon extra toeren. Bij de 3e toer van de rand, waar heel veel wol in ging zitten kwam ik erachter dat ik niet genoeg had. Ik heb heel de rand uitgehaald, en daarna nog een toer uitgehaald. Daarna de rand nog eens gehaakt. Jullie zullen het niet geloven maar in de rand ging haast net zoveel wol zitten als de rest van de stola. De rand was niet moeilijk om te maken, en het ziet er echt leuk uit in het echt.

3 opmerkingen:

Christine zei

Oh da's nog eens een stola ja.
Wat is ie gaaf joh.
Ik vind de kleur ook zo super.
Je hebt ffies werk gehad, maar wat een mooi resultaat!!
Knuffels Chrissie

Creative Chaos zei

Zooooo , wat ben jij weer ijverig geweest :-)
Prachtige stola , en de kleur vind ik supergaaf !!!
knufffff Pat xx

Cattinka zei

I see we share another passion besides patchwork, we both seem to love wool!
KATRIN W.