Powered By Blogger

vrijdag 24 augustus 2012

granny deken


Weten jullie nog, een poosje terug had ik veel granny's gehaakt en er moesten eigenlijk witte blokken tussen. Op het plaatje in het boek zag het er schitterend uit, Maar terwijl ik bezig was, vond ik het steeds minder leuk worden. Dus ik gooide het steeds aan de kant. Ik heb ze nog geprobeerd zo aan elkaar te zetten zonder kleurtje ertussen, maar het kon me niet boeien. Uiteindelijk moest ik toch iets met al die blokjes. Dus ik maak nu gewoon 2 kinderdekentjes. 1 met donker roze en 1 met donker blauw eromheen. Met die blauwe ben ik nog bezig. Dan kunnen ze daarna mee voor een kindertehuis in roemenie.
 

4 opmerkingen:

Angeline zei

heel erg mooi!

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk

Amarins zei

Prima oplossing toch, ik vind dit dekentje super leuk!
Groetjes, Amarins

Laura zei

Wauw Meijra, wat is het mooi geworden. Heel leuk!!

Sjoukje zei

Ik vind deze met de donkerroze in ieder geval al heel geslaagd!