Powered By Blogger

zondag 10 januari 2010

A Girls Day Out


Ook aan deze quilt heb ik weer zitten werken. Ik ben verder gegaan met de stitchery blokjes. Ook heb ik gisteren alvast wat lapjes uit zitten zoeken die ik wil gaan gebruiken voor de quilt. Ik kon niet verder met blok 1 voor ik dat overtrek papier heb. Maar de quiltwinkel in de dichts bijzijnde stad was aan het verbouwen. Dus van de week even kijken of ik het in een gewone naaimachinewinkel kan krijgen.
Vandaag ga ik maar eens wat aan de mandjes doen.

3 opmerkingen:

Cattinka zei

Have you stitched all that already? You have done far more then one block, your must have been very busy!
KATRIN w.

Tineke Machiela zei

ziet er heel mooi uit:)..ook je hof van Eden ...

Groetjes Tineke

Christine zei

Oh Meijra,
Je bent echt al ver!!!!
Mooi geborduurd zeg, je bent een natuurtalent!!!
Nog maar 10 te gaan voor jou, ik ben nog maar met deel 1 van het tweede blok bezig hoor.
Noodgedwongen mag ik wel lekker veel aan deze quilt werken, dat is dan een geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen!!!!