Powered By Blogger

zaterdag 30 januari 2010

A Girls Day Out



Eind van de maand! Blok 1 van Girls day out. Ik heb nog nooit met zoveel plezier aan een quilt gewerkt. Wat gezellig om te doen. Ik moet alleen de buitendste 2 randen nog vastnaaien en de 1e twee rijen met blokken.
Maar het is nu licht genoeg om een foto te maken. Ik heb wel alvast alle blokken geknipt. En de stoffen bij elkaar gezocht die ik wilde gaan gebruiken. Als je aan deze quilt bezig bent, maak je wel veel troep. Opeens wil je weer bepaalde garen, en dan weer lintjes. Enfin, alles komt uit de kast. Maar dat maakt het juist gezellig om te maken.

5 opmerkingen:

Christine zei

Wowwwwwwwwwwwwwww Oh Meijra wat een pracht blok meid.
Helemaal geweldig en wat ben je al ver.
Ik ga mijn eerste blok er morgen opzetten.
Ik heb de randen er nog niet omheen van stof hoor.
Ik ben het helemaal met je eens, wat een zaligheid om deze quilt te mogen en kunnen maken.
Toppie!!!!
Knuf Chrissie

Cattinka zei

Hello Meijra,
your block is so pretty. I like the fabrics you chose for the border very much. I will make block 1 next month. You have done a very fine job with it.
KATRIN W.

Anoniem zei

Nou die is erg mooi geworden. Ik plaats straks de foto's op mijn blog maar niet van blok 1. Daar ga ik deze maand aan beginnen. Je hebt ook hele leuke stofjes uitgezocht

Plakhuis zei

Prachtig blok! Mooie stofjes. Daar ben ik nog niet mee bezig. Eerst maak ik de blokken en later de stofjes er omheen.Wat is het leuk om te maken he!

Satu zei

Very impressive block... Unfortunately I haven't yet received the piecing instructions from Australia. I'll have to wait few months before I'll can piece my first block;)