Powered By Blogger

zaterdag 14 augustus 2010

Girls Day Out.


Eindelijk is de top in elkaar. Wat een klus als je eenmaal begint met verkeerde maten. Maar uiteindelijk na veel uithalen is het dan toch nog gelukt. Ik had gisteren zoiets van, nu of nooit meer. Nu moet hij kloppend in elkaar zodat ik hem door kan gaan quilten. Vandaag zijn we naar schiedam gereden naar Cora's Cottage om een stof te kopen voor de rand. Ik wilde eigenlijk voor een crémekleurige rand met rozen, maar uiteindelijk is het een antiek groene rand geworden. En i.p.v. een dun bordeaux randje wil ik het afzetten met een bordeaux kantje. Dat moet ik nog kopen.  Verder zag ik nog leuke berenstof en leuke knoopjes. Weet nog niet wat ik ermee moet, maar ze waren te leuk om te laten liggen. Vanavond de rand er eerst maar eens omheen maken en misschien de tussenstof en achterkant alvast tegen elkaar aan rijgen. Ik hoef me voorlopig niet te vervelen......

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij zit er geweldig uit. En die rand ziet ook zo mooi uit. Ik ben bezig om de bovenste rand inelkaar te zetten en moet nog een winkeltje borduren en dan die roosjes en hartje appliceren en dan is de top echt klaar. Heb je al een idee hoe je hem gaat doorquilten, ik denk dat ik het erg eenvoudig ga houden omdat de quilt al druk genoeg is van zichzelf. Jammer dat we niet bijelkaar in de buurt wonen, anders konden we de quilts allemaal aan elkaar showen. Is best een leuk idee een GDO dag.

meijra zei

Ja misschien best een leuk idee, als we hem allemaal af hebben. Het is de leukste quilt die ik ooit gemaakt heb. En ik heb nog geen idee hoe ik hem door ga quilten.
Ik moet nog wel 3 hartjes opnaaien zag ik.

Cattinka zei

Hi Meijra,
it looks so beautiful, you have made such good progress.
KATRIN W.

Christine zei

Oh Meijra wat een prachtige stof heb je gekozen voor de rand.
Da top heb je al af!!! Ik alleen de binnenbaan en ben de rozen aan het appliceren.
Alles met de hand genaaid, en nog zie ik dat ik een blokje niet helemaal recht heb. Ik snap er niets van, maar mooi is het zeker.
Heb jij alles onder de machine genaaid of ook met de hand?
Prachtig prachtig prachtig.
Knuf Chrissie

Guusje, zei

Wat is hij erg mooi gwroden, prachtige stoffen. Het is gewoon een prachtge quilt.

meijra zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
meijra zei

Chrissie, ik doe ook alles met de hand. Ik zit niet graag achter de naaimachine.
En allemaal bedankt voor de leuke reacties....

I-Krea design zei

Hoi, Ziet er erg mooi uit zeg!