Powered By Blogger

zondag 8 augustus 2010

Nieuwe aanwinsten

Gisteren lekker een dagje in Elburg wezen winkelen. Er zit daar een borduurwinkel met duizenden borduurpakketten. Mijn moeder is onlangs 80 geworden, en die mocht nog steeds een kado uitzoeken. Dus we hebben haar gezellig een dagje meegnomen en mocht ze een borduurpakket uitzoeken. Later zijn we nog in hardewijk een lekker visje wezen eten met een overheerlijke swirl ijsje.
Zelf kon ik het natuurlijk ook niet laten om wat uit te zoeken. Hierboven de afbeelding van de borduurpakketten die ik zelf gekocht heb. De onderste ben ik gisteravond gelijk aan begonnen. Dat is een borduurpakket Springtime van Dyan Allaire. Ik had heb 2 jaar geleden op de beurs in zwolle zien hangen en was er helemaal verliefd op. Nu zag ik hem kant en klaar in de winkel hangen. Tja en nu was ik echt verkocht.

4 opmerkingen:

Guusje, zei

Mooie aankopen heb je gedaan en je bent in mijn woonplaats geweest wat leuk. Leuk dat je mams een mooi cadeau heeft uitgezocht.

miriam zei

Wat een prachtige pakketten heb je gekocht.

En wat zal je moeder een fijne dag hebben gehad met op de koop toe nog een mooi borduurpakket.


groetjes ♥ miriam ♥

Stricklady zei

Hallo Meijra !
Das hört sich nach einem schönen Ausflug mit deiner Mutter an.
Wenn wir in Holland sind kann ich auch schlecht an den Stickpackungen von "Lanarte" vorbei gehen es wird immer mindestens 1 gekauft . viel Spaß beim Sticken.
von Ingrid aus Berlin

Marianne zei

Wat een prachtige aanwinsten Meijra! Ik ga je vorderingen volgen hoor!
En super zeg dat je je moeder nog zo'n fijne dag kunt geven! Geniet er maar van hoor Meijra!
liefs Marianne.