Powered By Blogger

zaterdag 25 december 2010

Rode trui

Een lekkere zachte rode trui voor mijn kleindochter kailey. Hij moest lekker lang worden zodat ze er een legging onder kan. Alleen ben ik bang dat de mouwen ook iets te lang zijn, en aangezien ik met een raglan niet wist hoe ik precies moest meten, zal ze toch nog een jaartje moeten wachten voor ze hem aan kan. Hij is toch te groot geworden. Maaaaar beter te groot dan te klein.
Ik heb trouwens mooie tijdschriften gekocht van phildar, daar staan echt hele mooie patronen in om te breien. Dus de breikriebels gaan nog eventjes door.

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Mooie trui en ach dan ligt hij alvast klaar en ja breien is erg leuk dat heb ik ook heel veel gedaan.

Ingrid zei

Heel mooie trui heb je gemaakt, wauw zeg. Jij bracht me alvast terug aan het breien. Er liggen hier al 2 mutsen klaar :-))
groetjes Ingrid

sarams1987a zei

zeer mooie blog, doe zo voort.

ik volg je blog, via het volgknopje ;)

mvg saramshobby
www.saramshobby.blogspot.com