Powered By Blogger

dinsdag 4 januari 2011

meebrei sjaal

Ik probeer elke keer als er een stukje geplaatst wordt, (http://borduurblog.blogspot.com/) het patroontje te breien. Dat bevalt me goed, want meestal zijn het 14 of 16 toeren, en dat heb je eigenlijk zo gebreid. Zo krijg je gaandeweg toch weer een sjaal af. Eigenlijk is het hartstikke leuk om te doen. Ik heb toch altijd meerdere dingen opstaan, omdat ik graag van afwisseling houd.                                                           

2 opmerkingen:

Hetty zei

Hallo Meijra.
Ik kende het patroon niet,ik las het niet goed.
Ik bekeek het filmpje een paar keer,en toen met het filmpje er bij breide ik het zo.
Ik kreeg ook een paar steken meer,ik deed de omslag ook verkeerd.
Ik zet het nu op mijn blog,ik kijk ook uit naar deel 4.
Morgen als ik het goed heb toch?
Groetjes Hetty.
Groetjes Hetty.

Miriam zei

Leuk sjaal hè. Ik doe niet mee, nog geen tijd voor momenteel.

Ik zie dat jij zó van de streng breit............wauw, bij mij wordt dat 1 knopenboel, ik rol er altijd een bal van.

Groetjes
Miriam