Powered By Blogger

vrijdag 22 maart 2013

Nog een tas!

Onlangs 2 leuke tassen gehaakt, die ik bij lindevrouwtjesweb tegenkwam. En ik vind het nog steeds erg leuk om te maken. Ik dacht alleen dat ik bij die groene tas het verhaal erbij geschreven had, dat ik hem bij haar vandaan had. Maar dat verhaal is waarschijnlijk verdwenen tussen de foto's. Ik kan het niet meer terugvinden. Dus lindevrouwtje mijn excuses hiervoor. Ik vind het foto's plaatsen tegenwoordig een beetje onoverzichtelijk, omdat ik alleen nog maar letters zie. Maar deze tas is voor mijn oudste dochter. Het lapje voor de voering heb ik gehaald in de quilthoeve, in naaldwijk. Nu ga ik eerst even verder met mijn gehaakte sprei. Inmiddels heb ik 1 baan helemaal af, maar voor de rest ben ik pas bj de 4e en 5e toer. Nu staat het in een sopje, want ik was zo snugger om er een kop koffie overheen te gooien. Ik heb het al een paar dagen in een sopje gezet, en verschillende dingen geprobeerd, maar helaas blijf je het toch een beetje zien. Ik heb zelfs al een scheutje bleek in het water gehad. Dus als iemand tips heeft, graag! Hieronder een fotootje van het sprei. Ik ben bang dat ie ook gewoon boven staat, ben benieuwd;)

4 opmerkingen:

Creative Chaos zei

Hey , je laat me helemaal blozen !!!

Prachtige tas weer !!!

liefs, Pat xx

Laura zei

Heel erg mooi Meijra. En wat betreft je koffievlek, als jullie een Wibra in de buurt hebben. Dasty, er op spuiten. In laten werken en uitspoelen en 99.9 procent zeker dat het weg is. Fijne avond, Liefs Laura

Laura zei

Over mijn gehaakte potjes, Nee hoor, Kreja Teja heeft het bedacht. Hier is de link
http://creatiesvancreathea.blogspot.nl/2012/01/patroon-waxinelichtjes.html

Liefs Laura

Cattinka zei

Meijra, ist diese Tasche cool! So eine muss ich mir auch noch machen!
LG
KATRIN W.